fbpx

Följesedel Service/Reklamation

Bifoga alltid vår följesedel när du skickar ett paket till oss för snabbast möjliga hantering.

Aifo följesedel för Service och Reklamation »

Använd alltid vår följesedel när paket skickas till oss.

Paketera rätt

  • Använd alltid stadig kartong med mycket utrymme för packmaterial.
  • Placera alltid produkten i plastpåse för att skydda mot mindre partiklar och eventuell fukt.
  • Använd mycket packmaterial och se till att packmaterial hamnar på alla sidor om produkten. Lämpligt packmaterial är exempelvis tidningspapper, wellpapp eller ”chips” / kulor av olika material.
  • Tejpa noggrant på paketets alla sidor.
  • Skicka med speditör som levererar direkt till vår adress. Leverans till serviceställe/utlämningsställe kommer fördröja vår service till dig.

SKICKA PAKETET MED UTLÄMNING DIREKT TILL AIFO

  • Välj ett transportbolag som leverar produkten hela vägen till vår verkstad. Vi rekommnederar DHL SERVICE POINT RETUR som är en tjänst för privatpersoner och företag för leverans till företag. Du bokar leveransen på DHL's webbplats och därefter lämnas paketet in på en DHL ServicePoint.
  • Om paketet levereras till ett utlämningsställe/ombud kan Aifo inte ansvara för att det hämtas ut på ankomstdagen. Eventuellt kan extra fraktkostnad tillkomma för leverans mellan utlämningsställe/ombud och Aifo serviceverkstad.
  • Du bekostar frakten till verkstaden. Vid retur av garantireparation bekostar Aifo returfrakten till returadress inom Sverige.

Adress till Aifo AB

Aifo AB

Mariehällsvägen 39B

168 65 Bromma

Ikon_Aifo_Servicesedel

Aifo följesedel för Service och Reklamation »

Bifoga alltid Aifo följesedel i ditt paket.

  • Ladda hem
  • Fyll i
  • Skriv ut
  • Bifoga i paket