Följesedel Service/Reklamation

Bifoga alltid vår följesedel när du skickar ett paket till oss för snabbast möjliga hantering.

Aifo följesedel för Service och Reklamation »

Använd alltid vår följesedel när paket skickas till oss.

Paketera rätt

  • Använd alltid stadig kartong med mycket utrymme för packmaterial.
  • Placera alltid produkten i plastpåse för att skydda mot mindre partiklar och eventuell fukt.
  • Använd mycket packmaterial och se till att packmaterial hamnar på alla sidor om produkten. Lämpligt packmaterial är exempelvis tidningspapper, wellpapp eller ”chips” / kulor av olika material.
  • Tejpa noggrant på paketets alla sidor.
  • Skicka med speditör som levererar direkt till vår adress. Leverans till serviceställe/utlämningsställe kommer fördröja vår service till dig.

SKICKA PAKETET MED UTLÄMNING DIREKT TILL AIFO

  • Välj ett transportbolag som leverar produkten hela vägen till vår verkstad.
  • Om paketet levereras till ett utlämningsställe/ombud kan Aifo inte ansvara för att det hämtas ut på ankomstdagen. Eventuellt kan extra fraktkostnad tillkomma för leverans mellan utlämningsställe/ombud och Aifo serviceverkstad.
  • Du bekostar frakten till verkstaden. Vid retur av garantireparation bekostar Aifo returfrakten till returadress inom Sverige.

Adress till Aifo AB

Aifo AB

Mariehällsvägen 39B

168 65 Bromma

Ikon_Aifo_Servicesedel

Aifo följesedel för Service och Reklamation »

Bifoga alltid Aifo följesedel i ditt paket.

  • Ladda hem
  • Fyll i
  • Skriv ut
  • Bifoga i paket